St. - Annapar. MO13-1 - Zeerobben MO13-1

26 november 2016 10:00

VR1

Onbekend

Vandaag moesten de meiden van MO-13 tegen de altijd lastige tegenstander Zeerobben.

Het begin van de wedstrijd gingen ze vrij gelijk op. Er was al vrij snel een kans voor Nynke, maar deze werd door de keeper tegengehouden. De zeerobben hebben ook een goede spits en deze manoeuvreerde vrij gemakkelijk door onze verdediging heen en scoorde, 0-1. Gelukkig wist Jenna het even later 1-1 te maken. De spits van Zeerobben wist het even later helaas 1-2 te maken door een mooi afstands schot, die gewoon niet meer te stoppen was. Met deze stand gingen ze de rust in.

Na de rust gingen de meiden weer vol goede moed het veld in. Er was aan beide kanten kansen, maar aan beide kanten werd er goed verdedigd en gekeept. Toch waren de Zeerobben sterker en wisten 2 maal te scoren 1-4. Maar de meiden van St.-Anna vochten door en zo wist Jenna het 2-4 te maken en uiteindelijk Nynke nog 3-4. Het bleef spannend tot het einde van de wedstrijd, maar het bleef bij 3-4.

Volgende week alweer de laatste wedstrijd voor de winterstop. Dan mogen ze weer thuis om 10.00 uur, maar dan tegen Berlikum.