ONS Boso Sneek MO13-1 - St. - Annapar. MO13-1

Meisjes onder 13 zaterdag, MO13-1, 2e klasse 05

4 maart 2017 12:15

Onbekend

We voetballen vandaag in Sneek. We zijn met Tjarda, Jenna, Berber, Arielle, Anouk, Ellis, Kirsten, Liza en Elsje. We beginnen goed en hebben het meeste balbezit, maar dan raakt de wedstrijd meer verdeeld en Sneek maakt 1-0. We nemen de bal weer over en het wordt nog 1-1 voor rust.
Na de rust gaan we hartstikke goed. Anouk en Jenna vallen aan en Jenna scoort 1-2. Dan hebben we nog een hele mooie kans. We verliezen de bal en Sneek scoort 2-2. Vervolgens maakt Jenna 2-3 op een mooie diepe voorzet van Anouk. Jenna heeft de smaak te pakken, want ze maakt ook nog 2-4. We hebben een hele mooie wedstrijd gespeeld. Alle meiden; hartstikke goed!