Wedstrijd Sint Anna F1 tegen Franeker F3.

St. - Annapar. JO9-1

Franeker SC F3

F-pupillen zaterdag, F1, 2e klasse 01

14 september 2013 9:00

Jari Braaksma

Wedstrijd Sint Anna F1 tegen Franeker F3.

Zaterdag morgen half negen waren we allemaal weer  paraat op de waaie. We zaten er eerst wat over in omdat bennie er niet  was ,maar hij moest Stefan op halen bij zijn pake en beppe uit tzummarum. Het weer was belabberd maar de boys hadden er zin  in. een warming-up met bennie en ze hadden er zin in.

We hebben de afgelopen 3 wedstrijden zware tegenstanders gehad en het lijkt er op dat we de mannen uit franeker wel kunnen hebben.

En dat was ook zo, nog geen 2 minuten op de klok en  het eerste doelpunt was al gemaakt.

Max schiet de bal tegen de lat en komt weer terug,bram  doet de volgende poging en schiet de bal tegen de paal en Wesley scoort  de eerste doelpunt tegen franeker.1-0.

Gelijk na de aftrap op de middenstip ligt de bal alweer  op de helft van de tegenstanders Ludo speelt de bal langs de tegenstanders  en Niels neemt het van hem over. hij trapt de bal met een boog naar  Jesper en deze scoort de tweede doelpunt.2-0.

Na de aftrap komt men Sven en Jurre in actie .na een  perfecte pas en een mooi balspel gaat de bal weer richting Jesper .  Jesper maakt hem af.3-0.

Dit kan ik ook heeft Dennis gedacht en neemt de bal  mee naar het doel van de tegenstanders,maar voetbal kan niet alleen  dus speelt hij de bal over naar Anne-dirk. maar de tegenstander laten  zich niet gemakkelijk winnen en nemen de bal weer over. maar door de  kei harde verdediging geen kans van slagen. Max krijgt de bal voor zijn  nieuwe schoenen en scoort de volgende.4-0.

Jesper en Wesley scoren er nog 2 voor de rust.6-0

Het weer is nog steeds niet  om over naar huis te  schrijven maar dit mag de pret bij de jongens niet drukken .ook na de  rust krijgen de franekers 1 kans om te scoren . Stefan kon deze bal  niet keren omdat zijn schoenen vol water zaten en hierdoor vast geplakt  zat aan de grond 6-1. Maar het houd niet op Jesper scoort nog 2 doelpunten,Wesley  ,Max en anne-dirk scoren nog een. Totaal eind stand 11-1.

Het was een mooie wedstrijd met een hele mooie score.

Super gedaan jongens en leider voor deze overwinning.

Op naar de volgende wedstrijd.

Gr Nico