Blauw-Wit F4 - St. Anne F1

F-pupillen zaterdag, F1, 2e klasse 01

21 september 2013 8:45

Blauw-Wit F4 - St. Anne F1

Alweer de tweede wedstrijd in de competitie. De F1 ploeg heeft er weer zin in, de vorige overwinning nog vers in het geheugen.

In de eerste helft beginnen we voortvarend, de druk wordt snel opgevoerd door St. Anne. Wesley en Max gaan naar voren en na een soepele voorzet van Wesley scoort Max.

Na een corner van Max, gaat de bal net naast. Hierna volgt een tweede actie van Anne Dirk door het midden van het veld net naast de goal.

Het middenveld, bestaande uit Dennis, Ludo en Bram doen goed werk. Tevens wordt er goed verdedigd door de achter linie Sven, Anne Dirk, Jurre en Wesley. De tegenstander breekt uit maar onze uitstekend keepende keeper Stefan houdt de bal goed tegen.

Na een corner genomen door Jesper gaat de bal via het dijbeen van de tegenstander in de goal. 2-0! De tegenstander scoort twee keer, maar St. Anne biedt goed tegenstand, en scoort nogmaals door een snelle actie van Jesper. Met 3-2 gaan we de rust in.

Meteen na rust gaat het weer hard tegen hard. Een actie van Jesper belandt net in de handen van de keeper. Na een strakke corner van Anne Dirk gaat de bal net naast via Max en Jesper. Het spel is zeer afwisselend, de bal gaat over en weer. Na een goede pass van Max krijgt Anne Dirk snel controle over de bal en brengt de bal langs de lijn richting goal, na een schot in de kruising kan de, ietwat grotere keeper dan in de eerste helft, de bal nog weg boksen.

Op het middenveld ontstaan enkele blessures, zowel Jurre als Ludo krijgen een gezichtsblessure te verwerken. Gelukkig valt het allemaal mee en kunnen beide spelers de wedstrijd vervolgen.

In de laatste minuut van wedstrijd weet St. Anne nog een keer uit te breken en staat Anne Dirk voor de goal, oog in oog met de keeper, en deze bal schiet net voorlangs de goal. Geen goals in de tweede helft, maar met een goed gevoel over de wedstrijd en de overwinning op zak gaan we richting de kleedkamers.

Op naar de volgende wedstrijd. Succes jongens.

Petra