Sc Berlikum E2 – VV St.-Anna E2 (0 – 23)

SC Berlikum E2

St. - Annapar. JO11-2

E-pupillen zaterdag, E2, 2e klasse 01

21 september 2013 9:00

Onbekend

Na het gelijkspel in de eerste competitiewedstrijd wilden de jongens nu graag winnen. En dus begonnen ze fanatiek aan de wedstrijd tegen Berlikum. En dat had resultaat! Al in de eerste minuut scoorde Sil v K uit een hoekschop van Thomas. Een minuut later scoorde Thomas zelf en weer een minuut later maakte Luuk de 0-3 na een mooie soloactie. Een bliksemstart dus! Sil v K, Luuk, Thomas en opnieuw Luuk gingen door met scoren zodat het na tien minuten al 0-7 stond. De coach en de aanhang stonden met open mond langs de kant. Sil J heeft een hard schot in de benen en scoorde twee doelpunten achter elkaar. De Sil-periode hield nog even aan, beide schopten nog een bal in het doel, 0-11. Vervolgens was het de beurt aan Danilo om ook zijn goal mee te pikken, 0-12. Ook Tieme wilde graag een doelpunt maken. Zijn eerste schot werd nog gestopt, want al zou je het gezien de stand niet zeggen, de keeper van Berlikum was echt niet slecht en hij had een paar mooie reddingen. Maar toen was er even geen houden meer aan. Tieme scoorde maar liefst vier keer achter elkaar en bracht daarmee de ruststand op 0-16……een ongekende stand! Onze keeper Matthijs had een rustig ochtendje, hij hoefde maar een keer zijn goal uit te komen om de bal weg te werken.

Na de rust was het spel aanzienlijk minder. Iedereen wilde zijn eigen score opvoeren en dat ging een beetje ten koste van het teambelang. Zo blijkt maar weer dat voetbal een echte teamsport is! Af en toe werd en wel goed samen gespeeld en uit die combinaties maakte Danilo twee goals achter elkaar. Met een fraai schot van afstand scoorde ook Sil J nog een keer. De eer voor de 20e goal was voor Luuk na een mooie actie. Ook Sil v K en Tieme pakten nog hun goal mee na de rust. Vlak voor tijd was het Jesse die met zijn eerste goal de eindstand bepaalde op 0-23. Een fikse overwinning dus!