Vrouwen 2 verliest met 1-5 van Dronrijp

21 september 2013 13:45

Germ Bouma

Onbekend

Vrouwen 2 speelde veel beter dan vorige week en kon de gehele eerste helft gelijkwaardig met Dronrijp meevoetballen. In de tweede helft was Dronrijp toch de sterkere ploeg al was de 1-5 uitslag wel een beetje geflatteerd.

Vrouwen 2 moet er echt weer even aan wennen dat ze tegen sterke ploegen moeten spelen. Vorig jaar na de winterstop wisten ze tegen ploegen uit het rechterrijtje overtuigend te winnen, maar nu moeten ze elke wedstrijd vol aan de bak.

Ik ben er van overtuigd dat dat gaat lukken, want de sfeer in het team is uitstekend en de trainingsopkomst is prima. De doelstelling blijft dat we dit najaar in het linkerrijtje willen eindigen.

St.Anna-Dronrijp was in de eerste helft een aantrekkelijke wedstrijd met kansen over en weer. Dronrijp was het eerste kwartier iets sterker en maakte de 0-1, maar St.Anna wist met diepe ballen ook gevaar te stichten en het was Nina die hieruit de 1-1 scoorde. Daarna was er een tijd sprake van evenwicht en was het jammer dat Dronrijp vlak voor de rust toch de 1-2 scoorde.

Na de rust maakte Dronrijp vrij snel de 1-3  en had St.Anna niet de kracht om nog een offensief op te zetten. Ze knokten wel voor wat ze waard waren, maar konden niet verhinderen dat het 1-5 werd.