F2 ST.Anna tegen Franeker F5

12 oktober 2013 9:00

Marcel Keizer

Onbekend

9 uur en eindelijk mochten de stuiterende kinderen weer het veld op. Als snel kwamen we op 1-0, We mochten een hoekschop nemen en deze werd door de keeper in eigen goal gewerkt.
Daarna liepen we al snel uit naar 6-0. Toen pauze, na de pauze hadden de leiders de opstelling veranderd. De verdedigers werden aanvallers en de spitsen werden verdedigers.
Wel grappig iedereen weet normaal erg z'n plaatsje en je zag dat iedereen onwennig was.
Maar het resulteerde in leuke doelpunten, de verdedigers maakten allebeide een doelpunt.
Na de tweede helft sloten we de wedstrijd af met 11-0.
Even netjes handen schudden en natuurlijk werden er ook nog penalty's genomen.
Het was een leuke wedstrijd. Tot de volgende week