fvc - st anna

F-pupillen zaterdag, F2, 3e klasse 01

26 oktober 2013 8:45

Onbekend

Zaterdag moesten we naar FVC in Leeuwarden, deze ploeg had in deze competitie ook nog niet verloren. Dus werd dit een belangrijke wedstrijd om nog uitzicht te houden op het kampioenschap. St Anna begon goed aan de wedstrijd na een paar min stonden we ook al met 0-1 voor. Maar daarna pakte FVC het goed op en dreef St Anna achteruit wat ook resulteerde in de gelijk maker. Zo gingen we ook de rust in. Na een peptalk van de leiders ging St Anna vol goede moed de 2e helft in. De strijd bleef gelijk op gaan maar na een uitbraak van achteruit werd de bal goed naar voren geschoten waar de voorhoede goed op reageerde en de 1-2 maakte. De kansen bleven over en weer gaan. Maar St Anna kon de 1-2 vast houden en dus de 3 punten mee naar huis nemen.