F1 houdt aansluiting met de top.

Blauw Wit '34 F3

St. - Annapar. JO9-1

F-pupillen zaterdag, F1, 2e klasse 01

2 november 2013 10:45

F1 houdt aansluiting met de top.

Wegens de drukte op de velden bij blauw wit begon de wedstrijd pas om 10:55 uur.
Hierdoor waren we in het begin niet bij de les waardoor Blauw wit uit een corner ons verraste.
De knop moest even om en dat ging ie. Jesper kreeg de bal en stormde via de zijlijn op naar voren. Hij gaf een perfecte voorzet waaruit Max al bijna kon scoren. Je zag dat de druk erop bleef. Via een volgende aanval was het onze topscorer Jesper die de bal in de touwen schoot. 1-1 Blauw wit werd een beetje overrompeld en maakte kort daarop zelfs een eigen goal. 1-2.
Hierna kwam blauw wit weer een beetje terug in de wedstrijd. Maar door een geweldige redding van Stefan bleef het 1-2. St Anna nam het initiatief weer over en uit een mooie voorzet van Jesper kon Anne Dirk de 1-3 scoren. Onze verdediging, Sven, Bram, Jurre en Wesley hielden de aanvallen van Blauw Wit goed tegen. Vlak voor rust konden we nog een keer uitbreken en via een mooie voorzet van Anne Dirk was het Jesper die voor de 1-4 ruststand zorgde.
Zoals de eerste helft begon zo gingen we de tweede helft ook in. Blauw wit profiteerde hier direct van en maakte de 2-4. Na wederom opgescherpt te zijn door coach Bennie gingen we weer vol in de aanval wat resulteerde in wederom een mooie actie van Anne Dirk. Deze bezorgde de bal bij Jurre die de 2-5 op het scorebord zette.
Onze drang naar voren bleef en dat werd beloont met nog een goal van Jesper. 2-6.
Na een laatste aanval van Blauw wit waaruit zij nog een keer scoorden stond de einduitslag op papier. 3-6. De aansluiting met de bovenste plaatsen is een feit en qua voetbal horen we daar ook thuis.

Top gespeeld jongens.

Fronie (moeder van Wesley)