SJO Robur / Harlingen Combinatie F2 - St.Anne F1, Zaterdag 16 november 2013

16 november 2013 9:00

SJO Robur / Harlingen Combinatie F2 - St.Anne F1

Zaterdag 16 november 2013

Het was weer een prachtige voetbaldag, met het zonnetje in de rug vertrokken we rond acht uur richting Harlingen. We waren ruim op tijd aanwezig zodat onze mannen zich goed konden voorbereiden op de wedstrijd en wij nog even konden genieten van een heerlijk bakje koffie. Na een pittige warming-up gaf de scheidsrechter om negen uur het startsignaal. Harlingen zat er meteen bovenop en onze mannen moesten even schakelen. De eerste vijftien minuten hebben ze zich prima staande gehouden en bleef de stand 0 – 0. Beide teams kregen hun kansen, het was prachtig om te zien hoe de mannen vochten voor de bal. Jammer genoeg viel er toen een klein gaatje in de verdediging en Harlingen greep meteen zijn kans. Met een 1 – 0 achterstand vertrokken de mannen richting de kleedkamer voor een welverdiend bekertje ranja.

Na de rust zaten we er meteen weer bovenop maar dit mocht niet baten. Harlingen kreeg veel kansen en Stefan keepte als een echte professional ! Hij heeft het lang volgehouden maar tegen al dit geweld van Harlingen kon hij niet op. Halverwege de tweede helft scoorden de Harlingers de 2 – 0. Wij hebben nog wel een aantal kansen gehad maar ‘de put waar dr uut’. Telkens schoten de mannen van Harlingen er voorlangs en pikten de bal weer in. Al met al een spannende wedstrijd en ondanks het verlies toch ontzettend goed gedaan !