vc trynwalden f2 vv st anna f2

F-pupillen zaterdag, F2, 3e klasse 01

30 november 2013 9:00

Onbekend

Zaterdag 30 november was de dag dat t moest gebeuren!! We moesten vroeg uit de veren voor onze laatste wedstrijd. We gingen om 08.00 richting Oenkerk. Waar we om 09.00 moesten spelen tegen de nr 4 van onze competitie We moesten minimaal een punt halen om het kampioenschap binnen te halen. We waren zo gefocust om hier niet te gaan verliezen. We begonnen aan de wedstrijd met de mededeling dat Tygo zo zou komen, maar na een belletje van zijn moeder kreeg ik te horen dat er iets mis was gegaan en dat hij deze wedstrijd niet meer zou gaan halen om mee te spelen. Dus 8 tegen 8 dus geen wissels en moesten de toppers alles uit de kast halen. Na een paar min kwam dan eindelijk de 1e bevrijdende doelpunt en vlak daarna werd ook het 2e doelpunt gemaakt. Aan het eind van de 1e helft zakte St Anna wat weg en kon Trynwalden ook een treffer maken. We gingen de rust in met een 2-1 voorsprong. In de 2e helft het zelfde beeld, St Anna viel aan en Trynwalden moest ver terug in de verdediging wat uiteindelijk ook resulteerde in de 3e treffer en de 4e treffer. De eindstand werd hierdoor 4-1 in het voordeel van St Anna. Dus ongeslagen KAMPIOEN. Na de wedstrijd nog even vlug op de foto en toen snel douchen want we kregen van Boudewijn en Gerry van de KAAI drinken en patat aangeboden en toen we lekker aan t eten waren kwam de activiteiten commisie nog een mooie medaille brengen voor iedereen. bij deze nog heel erg bedankt namens de hele F2 en de leiders Ronald en Harry.
We kijken terug op een sportief en gezellig voetbal seizoen.