Wedstrijd 15 maart. St.Anna F1 tegen Wargae F1.

St. - Annapar. JO9-1

Warga F1

F-pupillen zaterdag, F1, 2e klasse 09

15 maart 2014 9:00

Ruben Talsma

Onbekend

Afgelopen zaterdag mochten de jongens van F1 weer een wedstrijd spelen. De tegenstanders waren Wargae F1. Altijd weer spannend om tegen een team te spelen die je niet kent!

De jongens ginge heel voortvarend van start; al binnen 10 minuten stond het 4-0 voor St. Anne!! De vroege scoorders waren Sven, Anne-Dirk, wederom Sven en Wesley. Wesley was goed op dreef want na zijn goal trapt hij de bal tot 2x toe tegen de paal.....

Anne-Dirk laat het er neit bij zitten en scoort vlot daarop de 5-0. De jongens krijgen er nog meer zin in enna prachtig overspel scoort Max de 6-0. De keeper van de tegenpartij vindt t ondertussen niet meer erg leuk. Het team van Wargae doet zijn best maar is niet opgewassen tegen de sterk spelende toppers van St. Anne. Nog voor rust scoren Jesper (7-0), Anne-Dirk (8-0), Ludo (9-0) en wederom Jesper (10-0).

Na de rust is het eerst weer even in het spel komenmaar al vlot pakt Jesper de draad weer op en paseert de keeper. 11-0 op het scorebord!!

In de rust was het de jongens ingefluisterd dat bij een stand van 20-0 zij waarschijnlijk op de eerste plek zouden komen te staan... Met dit voor ogen zetten de jongens nog een stapje harder. Mooie passeerbewegingen, overspel en voorzetten leiden tot 12-0 (Max) en ook snel daarop de 13-0 door Wesley. Na een snelle rush vanf de middenlijn pegelt Sven de 14-0 binnen. Zo nu en dan vergeten de jongens het overspelenen krijgen de tegenstanders ook eens de bal.  Goed om te zien dat dan ook iedereen meehelpt om te verdedigen. Steeds weer hebben de jongens de bal snel weer. Anne-Dirk scoort zijn vierde goal! 15-0 op de teller! Zou dan de 20 gaan lukken?

En dan scoort Dennis zijn eerste goal van het seizoen!!! Wat een vreugde bij de hele groep en supporters! 16-0. Stefan (keeper) verveelt hem ondertussen en voetbalt rustig mee. Gelukkig dat Stefan een snelle sprint in de benen heeft want Wargae breekt uit.. Halverwege het veld wordt de bal herovert en sturen de jongens de tegenstanders weer naar alle hoeken van het veld. Bijna tijd... Komt er nog een goal? De geblesseerde Bram staat vol spanning naar zijn teamgenoten te kijken... En ja hoor, daar legt Anne-Dirk de 17-0 inhet net. Wat een monsterzege!! Super gespeeld kerels!!!