St.Annaparochie F1 - Blauw Wit '34 F3: Uitslag 4-2

12 april 2014 9:00

Jurre Brouwer

St.Annaparochie F1 - Blauw Wit '34 F3

Vandaag beloofd weer een top wedstrijd te worden. Blauw Wit staat 2e op de ranglijst en er staat vandaag veel op het spel.
De wedstrijd begint voortvarend en de boys gaan vol in de aanval. Max dolt een mannetje of 5 en zet de bal prachtig voor. Helaas krijgt Ludo de bal niet lekker op de voet en schiet de bal naast.
Niet veel later schiet Jesper via de linker flank de bal voor het doel .Wederom een kans voor Ludo maar weer gemist. Het wil maar niet lukken.
Jesper neemt een corner op links en brengt de bal hoog voor het doel en eindelijk word er gescoord! (1-0) Via de knie van Sven beland de bal in het net.
St. Anna laat de teugels een beetje vieren en Blauw Wit word steeds gevaarlijker .Het duurt dan ook niet lang of een tegen treffer is een feit.(1-1)
Net voor rust gaat het wederom mis , een hard en hoog schot verrast Stefan en beland achter hem in het doel. (1-2).
We mogen nog van geluk spreken want onze achterhoede houd de boel keurig dicht.
Het word stil aan de kant ....heel erg stil... Pauze en eerst maar ff een bakkie doen.
Met de koffie nog niet achter de kiezen staan de boys alweer op het veld te popelen.
De mouwen moeten worden opgestroopt!
Meteen de druk er vol op en niet veel later hebben we een corner mee. Met een beetje geluk springt de bal tegen de rug van Dennis. We staan weer gelijk! (2-2)
Daarna is Blauw Wit weer aan zet, ze blijven zeer gevaarlijk daar voorin. Stefan moet alle zeilen bijzetten om een tegen treffer te voorkomen.
Alweer een corner voor St.Anna ,de bal word prachtig voorgezet en beland bij Jurre in de voeten.Jurre haalt verwoestend uit en jawel ,we staan weer voor! (3-2)
De haren vliegen me overeind en de supporters /achterban schreeuwen het uit van geluk.Wat een wedstrijd.
Om het moreel van Blauw Wit helemaal te breken schiet Jesper ons naar een veilige (4-2) .
Compleet moe gespeeld is daar eindelijk het verlossende eind signaal.
Een welverdiende overwinning.
Dit was zeker de mooiste en spannendste pot tot nu toe.
Ga zo door!!!