St.Annaparochie F1 - WWS F1: Uitslag 5-2

10 mei 2014 9:00

Stephan Banning

Onbekend

Vandaag moesten de mannen van St.-Anna F1 voetballen tegen de nummer twee van de competitie WWS F1. In de praktijk waren de mannen al kampioen met 8 uit 8 gewonnen wedstrijden. Toch gaan ze er weer vol tegenaan, de mannen zijn er op gebrand om ook deze wedstrijd te winnen.. Al binnen enkele minuten scoort Wesley het eerste doelpunt voor St.-Anna. Vervolgens scoren Anne-Dirk, Jesper en Ludo nog een doelpunt waarna het na de eerste 10 minuten al 4-0 staat. Toch geven de mannen van WWS zich nog niet gewonnen, De verdediging van St.-Anna F1 laat even een steekje vallen en WWS maakt 4-1. Kort voor de pauze maakt Jesper het vijfde doelpunt voor St.-Anna. Hierna is het tijd voor rust en de welverdiende limonade. De mannen ruiken de overwinning.
Toch verloopt de tweede helft moeizamer. WWS breekt door de verdediging en scoort hun tweede doelpunt van de wedstrijd, 5-2. Hierna gaat F1 voor veilig en laat geen speler van WWS meer in de buurt van het doel komen. Enkele lange afstand ballen worden eenvoudig door keeper Stefan gestopt. Ook de ballen van St.-Anna gaan naast of worden door de keeper van WWS tegen gehouden. Eindstand 5-2. Mannen wederom een gewonnen wedstrijd en de terechte KAMPIOEN. Over twee weken de laatste thuis wedstrijd tegen SC Franeker, we gaan proberen om dit seizoen af te sluiten met 10 uit 10 gewonnen wedstrijden.