Be Quick D MD1 - St.-Anna MD1

Meisjes D-pupillen zaterdag, MD1, 1e klasse 06

1 december 2012

Onbekend

Vrijdagavond en alles is afgelast. Behalve de vroege wedstrijd in Dokkum van Be Quick D tegen Sint Anna. Half zeven uit de veren, ontbijten en om half acht op De Waaie voor vertrek. Dit was wel erg vroeg voor onze dames, maar ook voor de rest van de ouders en leiders. We stonden 3 punten los van Be Quick D en deze wedstrijd moest de nekslag wezen voor de dames uit Dokkum. Na een lekkere warming up (zie foto op de site) gingen we het veld op. Dit leek toch wel een ander Be Quick D dan dat wat we thuis aantroffen. MD1 moest vol aan de bak. Met een aantal kansen over en weer gingen we de rust in zoals we begonnen waren, 0-0. De tweede helft was nog maar net begonnen of Femke ging naar de grond met een pijnlijke rechter enkel. Gauw koelen dus in de box. Toen we terug kwamen op het veld bleek 2-1 voor Be Quick D te zijn. Dit zat onze dames niet lekker. de geblesseerde mevrouw Vrij wilde ook nog een keer alles op alles zetten. En ondanks een legio aan kansen van onze dames in de laatste 5 minuten mocht het niet meer baten. Be Quick D won deze wedstrijd op haren en snaren waar een gelijk spel misschien wel op zijn plaats was geweest. Nog even volhouden dames want dan kunnen we alsnog kampioen worden, met nog drie wedstrijden in het verschiet moet dit mogelijk zijn. Ik wilde bij deze ook nog even de supporters van deze en afgelopen wedstrijden bedanken. Want elke aanmoediging helpt onze dames vooruit. Volgende week Stiens uit. Ik zeg altijd lastig, maar voor onze toppers is dit te doen.