Leovardia E4 - VV St.-Anna E2

E-pupillen zaterdag, E2, 2e klasse 12

1 november 2014 10:15

Zaterdag  01 November 2014

Na allemaal verzamelt te hebben op “de Waaie “vetrekken we naar Leeuwarden om te voetballen tegen Leovardia E4.

Onder een strak blauwe lucht trappen we af …de mannen hebben er zin in…..voor het eerst in hun nieuwe tenue.

Ze beginnen dan ook met veel bravour.

Avrij snel zijn er 2 corners achter elkaar van Jesper…. Maar helaas…… net gemist.

Leovardia ziet ook kansen en breekt zo nu en dan ook uit maar door de sterke verdediging van Sven en Jurre komen ze niet bij het goal.

Hashim die zijn eerste wedstrijd mee speelt breekt uit en weet bijna een goal te scoren  maar mist op een haar na… jammer.

Leovardia geeft ook niet op en weet bijna te scoren maar onze keeper Stefan weet’m te houden.

Net voor de rust krijgen we nog een vrije trap tegen door een handsbal maar gelukkig Leovardia mist en we gaan de rust dan ook in met 0-0.

Tijd voor limonade met een koekje.

Met nog wat aanwijzingen van de caoch Bennie gaan we er weer vol tegen aan.

Na prachtig combinatie voetbal, met heen en weer ook kansen geeft Anne Dirk een prachtige voorzet en Jesper benut deze op en top en SCOORT!

Yes 1-0.

Na een paar minuten weet de snelle Hashim ook het goal te vinden en een 2-0 is dan ook in de pocket.

De spirit van Leovardia verdwijnt hierdoor iets en onze mannen benutten dit optimaal.

Ze vliegen dan ook als raketten over het veld en met een enorme samenwerking laten ze de reuzen van Leovardia zien dat je niet alleen groot hoeft te zijn om een wedstrijd te kunnen winnen.

In de laatste minuten weet Hashim er dan ook een prachtige 3-0 van te maken.

Super gedaan boys wat een teamwork.

Want alle namen worden  dan wel niet genoemd ….maar als een team hebben jullie gewonnen.

Een prachtige wedstrijd.

Groet mem Jurre