St.-Anne E2 - SDS E2

29 november 2014 10:00

Steffen de Vries

Wedstrijdverslag 29 november 2014

Op een zeer koude Waaie werd de wedstrijd St. Anne E2 - SDS E2 gespeeld.

SDS had de aftrap en in de eerste 5 min. hadden zij al een kans. Een mooie redding van Sven haalde de bal net van de lijn. De kansen waren over en weer. Stefan zat lekker in de wedstrijd en had prima reddingen! Wesley, Jesper en Hashim scoorden ook bijna...maar de bal wilde er maar moeilijk in. De eerste helft stond in het teken van kansen over en weer.

In de tweede helft scoorden SDS de 0-1. St. Anne liet het  er niet bij zitten en gingen weer volop in de aanval. Het hele team  zetten hun beste beentje voor en er waren kansen over en weer. Wat een spannende en gelijkwaardige wedstrijd! De spanning nam steeds verder toe en in de laatste minuten was er dan het bevrijdende doelpunt van Hashim!! Onder toeziend oog van de zwarte pieten heeft St. Anne gelijk gespeeld. Goed gedaan kerels!!