SC Stiens E3 - St.-Anna E2

E-pupillen zaterdag, E2, 2e klasse 12

6 december 2014 10:15

Onbekend

Zaterdag 6 december 2014, weer eens een uitwedstrijd. Dit keer tegen Stiens de E3. Na een dikke bui onderweg, toch nog een zonnige ochtend met een blauwe lucht, we konden het niet beter treffen.
De eerste helft moeten we even op gang komen. De tegenstander is fel, dit hadden we niet zo snel verwacht. We komen al snel op een 0-1 achterstand te staan. De verdediging moet alle zeilen bijzetten. Jurre en Sven hebben hun handen (nou ja voeten) eraan vol. Ook een 0-2 achterstand kunnen we helaas niet voorkomen. Het tweede gedeelte van de eerste helft worden we wel wat feller, maar snel naar de limonade in de rust.
In de tweede helft krijgen we een doelpuntje cadeau van de tegenstander, 1-2. Het spel van de E2 ziet er nu een stuk beter uit, het gaat vliegend. Er is meer actie en we zetten veel meer druk. Anne Dirk komt vanuit de verdediging naar voren en haalt uit, de keeper weet niet wat hem overkomt en kan de bal niet meer tegenhouden, 2-2. Gelijk! Het lijkt de goede kant op te gaan, echter we komen toch weer op achterstand te staan na een eigen goal van onze kant, 2-3. Na nog een goede corner van Max, die helaas niet kan worden ingeschoten, komen we niet meer tot scoren. Na nog twee tegengoals (2-5) is het einde wedstrijd.
Jammer jongens, na de winterstop weer nieuwe kansen. Alvast een fijne Kerstvakantie gewenst.

Gr. Petra