Oosterlittens E1 - St. Annaparochie E2 21-03-2015.

Oosterlittens E1

St. - Annapar. JO11-2

E-pupillen zaterdag, E2, 2e klasse 11

21 maart 2015 10:15

Onbekend

Vorige week geen wedstrijd gespeeld. Minnertsga had toen te weinig spelers. Vandaag dan maar weer achter de bal aan in Oosterlittens. Het was koud en nat weer. Niet echt een voorjaars gevoel erbij. De jongens gingen wel gelijk in de aanval, maar de bal werd snel overgenomen door de thuisploeg. Zij leken sterker in het spel te staan. De eerste helft ging gelijk op. Maar net voor rust wist Oosterlittens eindelijk het net te vinden 1-0.

De jongens moesten even opgepept worden in de rust. Vol goede moed hervatten ze de wedstrijd, maar toen de thuisploeg weer scoorde was de overtuiging uit de E2. Jesper wist via een mooie uithaal de bal over de keeper te spelen in de kruising, 4-1. Helaas kon dit niet de ommekeer zijn in de wedstrijd. Het werd uiteindelijk 6-1. Helaas dit keer geen punten. Volgende week nieuwe kansen tegen Berlikum. Revanche op het oefenpotje van 2 weken terug? We zullen het zien.

Groet Klaske.