Scheidsrechter overzicht

Planning scheidsrechters
Hieronder vind je de planning van de scheidsrechters voor de komende twee weken.

Hoe komen we tot deze plannig?
Een vereniging bestaat voornamelijk uit vrijwilligers, samen zorgen we ervoor dat iedereen een mooie wedstrijd kan spelen. Daarom is er sinds een aantal jaren het beleid bij onze vereniging dat de jeugd vanaf MO/JO15 allemaal leert fluiten. Dat betekent dat je bij de JO7/8/9/10 teams begint als spelbegeleider en naar gelang je zelf vordert, ouder wordt en in een hoger team komt ga je andere teams fluiten.

De scheidsrechtercoördinator zorgt voor de indeling en stuurt persoonlijk hiervoor een uitnodiging met daarbij de speluitleg voor het team waar gefloten wordt. Je krijgt dit altijd ruim op tijd te horen zodat je ook kan aangeven of je wel of niet beschikbaar bent, uiteindelijk komt iedereen wel een keer aan de beurt in een seizoen. Wanneer je niet kan fluiten bij de geplande wedstrijd dan is dat geen probleem, dit kan natuurlijk voorkomen. Zorg er wel even voor dat je dit bespreekbaar maakt met de scheidsrechtercoördinator. Het is de bedoeling dat je in eerste instantie binnen je eigen team iemand zoekt die voor jou kan fluiten. Lukt dit ook niet dan is het de bedoeling de je je leider inschakelt zodat die contact kan opnemen met de scheidsrechtercoördinator.

Vragen of aanmelden:
Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, of wil je jezelf aanmelden als verenigingsscheidsrechter, neem dan contact op met [email protected]

Nuttige informatie:
  • Download hier het spelregeldocument pupillenvoetbal wedstrijdvorm 4 tegen 4
  • Klik hier voor informatie over de rol van de speler/ouder/begeleider van de JO7
  • Download hier het spelregeldocument pupillenvoetbal wedstrijdvorm 6 tegen 6
  • Download hier het spelregeldocument pupillenvoetbal wedstrijdvorm 8 tegen 8
  • Download hier het spelregeldocument juniorenvoetbal wedstrijdvorm 11 tegen 11
Meer informatie over spelregels is te vinden op de website van de KNVB onder spelregeldocumenten.
De gegevens worden opgehaald...
Er zijn geen wedstrijden gevonden. Pas de filteropties aan of gebruik een groter datumbereik

{{dict.datum;}}